SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Dodane Czwartek, 13 Lipca 2017, 13:08:02, ID ogłoszenia: 10818Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Producent hal stalowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Opis stanowiska:
Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która jest odpowiedzialna za realizację reklamacji klientów.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, wykonywanie zgłoszonych napraw, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, doradztwo techniczne, przestrzeganie panujących procedur, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, zapewnienie sprawnej realizacji projektów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.
Obowiązki:
rozpatrywanie reklamacji zgodnie z polityką firmy i wewnętrznymi procesami
dbanie o dobry wizerunek firmy
ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości oraz z Działem Realizacji w obszarze reklamacji
nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
administrowanie zgłoszeń: telefoniczna i mailowa obsługa reklamacji oraz współpraca i kontakt z Zamawiającym
wykonywanie zgłoszonych napraw
rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowaniem ich statusu
rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie wiedzy eksperckiej, porad i wsparcia, korespondencja
z Zamawiającym
określenie wstępnych kosztów usuwania usterek
wykonywanie ekspertyz technicznych
nadzór nad obowiązkowym serwisem i konserwacją urządzeń i instalacji
oszacowywanie kosztów napraw z tytułu reklamacji
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
doświadczenie w branży konstrukcji stalowych oraz znajomość zagadnień z zakresu wykonawstwa robót
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
odpowiedzialność i zaangażowanie, bardzo dobra samoorganizacja
wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres
odpowiedzialne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań
prawo jazdy kat. B
wykształcenie min. średnie techniczne
mile widziana - znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office
umiejętność czytania rysunku technicznego
wiedza i umiejętności praktyczne do wykonywania zleconych napraw
gotowość do częstych wyjazdów (realizacja projektów na terenie Polski)
Oferujemy:
pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
wysokie standardy pracy i BHP
zakwaterowanie na czas realizacji projektu
ciągłość pracy
możliwość rozwoju zawodowego
narzędzie niezbędne do pracy
możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia w firmie BORGA w obszarze obsługi reklamacyjnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV mailowo na adres
rekrutacja@borga.pl
W tytule zgłoszenia proszę zawrzeć informację: „Specjalista ds. reklamacji”
tel. 603 599 533
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.
Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Producent hal stalowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Opis stanowiska:
Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która jest odpowiedzialna za realizację reklamacji klientów.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, wykonywanie zgłoszonych napraw, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, doradztwo techniczne, przestrzeganie panujących procedur, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, zapewnienie sprawnej realizacji projektów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.
Obowiązki:
rozpatrywanie reklamacji zgodnie z polityką firmy i wewnętrznymi procesami
dbanie o dobry wizerunek firmy
ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości oraz z Działem Realizacji w obszarze reklamacji
nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
administrowanie zgłoszeń: telefoniczna i mailowa obsługa reklamacji oraz współpraca i kontakt z Zamawiającym
wykonywanie zgłoszonych napraw
rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowaniem ich statusu
rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie wiedzy eksperckiej, porad i wsparcia, korespondencja
z Zamawiającym
określenie wstępnych kosztów usuwania usterek
wykonywanie ekspertyz technicznych
nadzór nad obowiązkowym serwisem i konserwacją urządzeń i instalacji
oszacowywanie kosztów napraw z tytułu reklamacji
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
doświadczenie w branży konstrukcji stalowych oraz znajomość zagadnień z zakresu wykonawstwa robót
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
odpowiedzialność i zaangażowanie, bardzo dobra samoorganizacja
wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres
odpowiedzialne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań
prawo jazdy kat. B
wykształcenie min. średnie techniczne
mile widziana - znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office
umiejętność czytania rysunku technicznego
wiedza i umiejętności praktyczne do wykonywania zleconych napraw
gotowość do częstych wyjazdów (realizacja projektów na terenie Polski)
Oferujemy:
pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
wysokie standardy pracy i BHP
zakwaterowanie na czas realizacji projektu
ciągłość pracy
możliwość rozwoju zawodowego
narzędzie niezbędne do pracy
możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia w firmie BORGA w obszarze obsługi reklamacyjnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV mailowo na adres
rekrutacja@borga.pl
W tytule zgłoszenia proszę zawrzeć informację: „Specjalista ds. reklamacji”
tel. 603 599 533
Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.