SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU

Dodane Czwartek, 13 Lipca 2017, 13:08:02, ID ogłoszenia: 10818
Do negocjacji
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU
Wyświetleń: 248

Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU



Producent hal stalowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU

Opis stanowiska:

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która jest odpowiedzialna za realizację reklamacji klientów.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, wykonywanie zgłoszonych napraw, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, doradztwo techniczne, przestrzeganie panujących procedur, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, zapewnienie sprawnej realizacji projektów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.



Obowiązki:
 rozpatrywanie reklamacji zgodnie z polityką firmy i wewnętrznymi procesami
 dbanie o dobry wizerunek firmy
 ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości oraz z Działem Realizacji w obszarze reklamacji
 nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
 administrowanie zgłoszeń: telefoniczna i mailowa obsługa reklamacji oraz współpraca i kontakt z Zamawiającym
 wykonywanie zgłoszonych napraw
 rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowaniem ich statusu
 rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie wiedzy eksperckiej, porad i wsparcia, korespondencja
z Zamawiającym
 określenie wstępnych kosztów usuwania usterek
 wykonywanie ekspertyz technicznych
 nadzór nad obowiązkowym serwisem i konserwacją urządzeń i instalacji
 oszacowywanie kosztów napraw z tytułu reklamacji
Wymagania:

 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
 doświadczenie w branży konstrukcji stalowych oraz znajomość zagadnień z zakresu wykonawstwa robót
 bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
 odpowiedzialność i zaangażowanie, bardzo dobra samoorganizacja
 wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres
 odpowiedzialne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań
 prawo jazdy kat. B
 wykształcenie min. średnie techniczne
 mile widziana - znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
 bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office
 umiejętność czytania rysunku technicznego
 wiedza i umiejętności praktyczne do wykonywania zleconych napraw
 gotowość do częstych wyjazdów (realizacja projektów na terenie Polski)


Oferujemy:

 pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
 wysokie standardy pracy i BHP
 zakwaterowanie na czas realizacji projektu
 ciągłość pracy
 możliwość rozwoju zawodowego
 narzędzie niezbędne do pracy
 możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia w firmie BORGA w obszarze obsługi reklamacyjnej


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV mailowo na adres
rekrutacja@borga.pl
W tytule zgłoszenia proszę zawrzeć informację: „Specjalista ds. reklamacji”
tel. 603 599 533

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.



Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU



Producent hal stalowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. REKLAMACJI / SERWISU

Opis stanowiska:

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która jest odpowiedzialna za realizację reklamacji klientów.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, wykonywanie zgłoszonych napraw, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, doradztwo techniczne, przestrzeganie panujących procedur, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, zapewnienie sprawnej realizacji projektów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.



Obowiązki:
 rozpatrywanie reklamacji zgodnie z polityką firmy i wewnętrznymi procesami
 dbanie o dobry wizerunek firmy
 ścisła współpraca z Działem Kontroli Jakości oraz z Działem Realizacji w obszarze reklamacji
 nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur
 administrowanie zgłoszeń: telefoniczna i mailowa obsługa reklamacji oraz współpraca i kontakt z Zamawiającym
 wykonywanie zgłoszonych napraw
 rejestracja zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowaniem ich statusu
 rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie wiedzy eksperckiej, porad i wsparcia, korespondencja
z Zamawiającym
 określenie wstępnych kosztów usuwania usterek
 wykonywanie ekspertyz technicznych
 nadzór nad obowiązkowym serwisem i konserwacją urządzeń i instalacji
 oszacowywanie kosztów napraw z tytułu reklamacji
Wymagania:

 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
 doświadczenie w branży konstrukcji stalowych oraz znajomość zagadnień z zakresu wykonawstwa robót
 bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
 odpowiedzialność i zaangażowanie, bardzo dobra samoorganizacja
 wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres
 odpowiedzialne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań
 prawo jazdy kat. B
 wykształcenie min. średnie techniczne
 mile widziana - znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
 bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office
 umiejętność czytania rysunku technicznego
 wiedza i umiejętności praktyczne do wykonywania zleconych napraw
 gotowość do częstych wyjazdów (realizacja projektów na terenie Polski)


Oferujemy:

 pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
 wysokie standardy pracy i BHP
 zakwaterowanie na czas realizacji projektu
 ciągłość pracy
 możliwość rozwoju zawodowego
 narzędzie niezbędne do pracy
 możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia w firmie BORGA w obszarze obsługi reklamacyjnej


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV mailowo na adres
rekrutacja@borga.pl
W tytule zgłoszenia proszę zawrzeć informację: „Specjalista ds. reklamacji”
tel. 603 599 533

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, DZ.U nr.133,poz.833)”.