Konsultant ds. Elektronicznej obsługi klienta – Back Office
Dodane Wtorek, 05 Lipca 2016, 14:10:54, ID ogłoszenia: 4887Opis ogłoszenia Konsultant ds. Elektronicznej obsługi klienta – Back Office
Jakich ludzi szukamy?
• znających zasady języka polskiego: ortografia, interpunkcja, swobodne formułowanie i redagowanie pism
• zorientowanych na cele projektu
• z odpowiedzialnym podejściem do wykonywanych obowiązków (punktualność, nienaganna frekwencja)
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, natomiast na początku wystarczy pozytywne nastawienie i odrobina kreatywności :)
Obowiązki:
• praca polega na elektronicznej obsłudze klienta. Odpowiadamy na pytania dotyczące ofert, umów etc. Praca obejmuje kontakt telefoniczny oraz pisemny w przypadku, gdy nie dodzwonimy się do klienta
Oferujemy:
• profesjonalne szkolenie wstępne, za które zapłacimy Ci już z pierwszą wypłatą
• nowe wyższe stawki oraz atrakcyjny system motywacyjny! (stawka 10zł netto juz przy 3/4 etatu i zachowaniu jakości obsługi)
• stałą i pewną pracę w międzynarodowej firmie w dynamicznie rozwijającym się projekcie
• nowe doświadczenia i nieustanny rozwój w ramach kontaktu z Klientem
• uczestnictwo w przygotowanej ścieżce kariery i możliwość awansu wewnętrznego
• regularnie organizowane konkursy i wyjścia integracyjne
• przyjazną atmosferę w zgranym zespole
• ofertę pracowniczą na usługi naszych Klientów
• dofinansowanie do karty Multisport
• możliwość przejścia do działu obsługi Klienta Biznesowego lub działu technicznego
Jeśli jesteś zainteresowany CV prześlij na e-maila: poland@transcom.com
Opis ogłoszenia - Konsultant ds. Elektronicznej obsługi klienta – Back Office
Jakich ludzi szukamy?
• znających zasady języka polskiego: ortografia, interpunkcja, swobodne formułowanie i redagowanie pism
• zorientowanych na cele projektu
• z odpowiedzialnym podejściem do wykonywanych obowiązków (punktualność, nienaganna frekwencja)
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, natomiast na początku wystarczy pozytywne nastawienie i odrobina kreatywności :)
Obowiązki:
• praca polega na elektronicznej obsłudze klienta. Odpowiadamy na pytania dotyczące ofert, umów etc. Praca obejmuje kontakt telefoniczny oraz pisemny w przypadku, gdy nie dodzwonimy się do klienta
Oferujemy:
• profesjonalne szkolenie wstępne, za które zapłacimy Ci już z pierwszą wypłatą
• nowe wyższe stawki oraz atrakcyjny system motywacyjny! (stawka 10zł netto juz przy 3/4 etatu i zachowaniu jakości obsługi)
• stałą i pewną pracę w międzynarodowej firmie w dynamicznie rozwijającym się projekcie
• nowe doświadczenia i nieustanny rozwój w ramach kontaktu z Klientem
• uczestnictwo w przygotowanej ścieżce kariery i możliwość awansu wewnętrznego
• regularnie organizowane konkursy i wyjścia integracyjne
• przyjazną atmosferę w zgranym zespole
• ofertę pracowniczą na usługi naszych Klientów
• dofinansowanie do karty Multisport
• możliwość przejścia do działu obsługi Klienta Biznesowego lub działu technicznego
Jeśli jesteś zainteresowany CV prześlij na e-maila: poland@transcom.com