Kierownik ds. kluczowych klientów

Dodane Piątek, 05 Lutego 2021, 8:39:40, ID ogłoszenia: 50335
Do negocjacji
Kierownik ds. kluczowych klientów
Wyświetleń: 109

Opis ogłoszenia Kierownik ds. kluczowych klientów

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Kierownik ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:
• Aktywny pozysk kluczowych klientów (sprzedaż towarów i usług).
• Kompleksowa opieka nad obecnymi kluczowymi klientami w zakresie kategorii prepaid.
• Negocjacje handlowe.
• Przygotowywanie Umów z Klientami Kluczowymi i koordynacja ich realizacji.
• Monitorowanie danych rynkowych w odniesieniu do Klientów i Konkurencji.
• Koordynacja pracy wyznaczonej grupy PH w zakresie kategorii prepaid.
• Realizacja celów sprzedażowych.
• Zarządzanie procesami i projektami.
• Przygotowywanie raportów.
• Organizacja akcji marketingowych i koordynacja ich przebiegu.

Wymagania:
• Min.5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
• Doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta oraz w zarządzaniu procesami i projektami.
• Doświadczenie w pracy w systemie targetowym oraz w zarządzaniu Zespołem Handlowym.
• Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych.
• Dyspozycyjność do podróży oraz czynne prawo jazdy kategorii B.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
• Mile widziana znajomość branży prepaid.
• Mile widziane ukończenie kursów, szkoleń z negocjacji, zarzadzania czasem oraz z zakresu sprzedaży.
• Poszukujemy osoby komunikatywnej, z łatwością nawiązującej kontakty oraz odporną na stres. Posiadającą zdolność analitycznego i strategicznego myślenia.

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Umowę o Pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii.
• Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/kierownik-ds-kluczowych-klientow,ja,1121

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Opis ogłoszenia - Kierownik ds. kluczowych klientów

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.

Kierownik ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: cała Polska

Zakres obowiązków:
• Aktywny pozysk kluczowych klientów (sprzedaż towarów i usług).
• Kompleksowa opieka nad obecnymi kluczowymi klientami w zakresie kategorii prepaid.
• Negocjacje handlowe.
• Przygotowywanie Umów z Klientami Kluczowymi i koordynacja ich realizacji.
• Monitorowanie danych rynkowych w odniesieniu do Klientów i Konkurencji.
• Koordynacja pracy wyznaczonej grupy PH w zakresie kategorii prepaid.
• Realizacja celów sprzedażowych.
• Zarządzanie procesami i projektami.
• Przygotowywanie raportów.
• Organizacja akcji marketingowych i koordynacja ich przebiegu.

Wymagania:
• Min.5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
• Doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi klienta oraz w zarządzaniu procesami i projektami.
• Doświadczenie w pracy w systemie targetowym oraz w zarządzaniu Zespołem Handlowym.
• Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych.
• Dyspozycyjność do podróży oraz czynne prawo jazdy kategorii B.
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
• Mile widziana znajomość branży prepaid.
• Mile widziane ukończenie kursów, szkoleń z negocjacji, zarzadzania czasem oraz z zakresu sprzedaży.
• Poszukujemy osoby komunikatywnej, z łatwością nawiązującej kontakty oraz odporną na stres. Posiadającą zdolność analitycznego i strategicznego myślenia.

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Umowę o Pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii.
• Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:

https://eplatnosci.elevato.net/pl/kierownik-ds-kluczowych-klientow,ja,1121

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.